fredag 26 april 2013

Något nytt

Jag har bestämt mig för att ha två bloggar igång. Jag kom på det idag. En för vintern och en för sommaren. Den är ute i etern nu, men långt ifrån klar. Varför? jag har mått bra av att dokumentera vad jag gör här på bloggen. det har visat att varje ögonblick har varit värdefullt, även om jag har glömt set lagom tills dagen är slut. problemet är att jag inte orkar skriva någonting som är varken lustigt eller läsvärt på vintern, eftersom jag har djupa depressioner under vintern. jag tänkte jag kunde meddela det direkt, om det är någon som undrar varför jag inte har skrivit någonting här på så länge. jag har inte haft någonting jag har tyckt varit värt att berätta, kan jag väl skylla på, men det är inte hela sanningen. När det blir vinter brukar många saker hända, mycket som jag inte tänker prata om här. Detta är min glada sida som jag tittar på när jag behöver känna mig på gott humör. Om det är någon som är sugen på att se den depressiva sidan av mig kan ni gärna gå dit och titta, för här tänker jag inte visa henne ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar